Snowboarding, Ski, Bike, Skate & More



Tubeless .. (vid)

0
Posted Μαρτίου 4, 2016 by Lampridis Athanasios in VIDEOS

Tubeless ονομάζονται τα ελαστικά τα οποία δεν έχουν σαμπρέλα εσωτερικά. Το σύστημα tubeless για τους τροχούς ποδηλάτου είναι ένα βήμα παραπέρα, μια εξέλιξη του απαρχαιωμένου συστήματος με την σαμπρέλα.

Όπως σωστά καταλάβατε σε ένα σύστημα tubeless δεν χρησιμοποιούμε την σαμπρέλα. Επειδή τα λάστιχα στα ποδήλατα είναι πιο λεπτά και πιο ελαφριά από αυτά των αυτοκινήτων και των μοτοσυκλετών, χρησιμοποιούμε ειδικά υγρά (sealants) ώστε να υπαρξει στεγανότητα μεταξύ των ελαστικών και των ζαντών.

Εκτός του ότι το sealant είναι πιο ελαφρύ από μια σαμπρέλα, έχει την ιδιότητα να σφραγίζει και τις τρύπες από τα διαφορα αντοικιμενα που μπορει να εχουμε πατησει . Επίσης, το λάστιχο αποκτά καλύτερη κύλιση και είναι πιο αποδοτικό κατά το στρίψιμο λογο της χαμηλης πιεσης που μπορουμε να εχουμε , με την βοήθεια ενός κιτ μετατροπής tubeless μπορουμε να μετατρεψουμε σχεδόν όλους τους τροχούς σε TUBELESS .

Γιατί  tubeless;

Ο λόγος για τους περισσότερους είναι η αξιοπιστία. Σίγουρα είναι δύσκολο και πιο μπερδεμένο να μετατρεψεις τους τροχούς σου, σε σχέση με την κλασική μέθοδο της σαμπρέλας, αλλά η ανταμοιβή ότι ξεγνοιάζειςι «χρυσός».

Το μεγαλυτερο πρόβλημά με τις σαμπρέλες δεν ήταν τα αγκάθια, αλλά οι πέτρες και τα snakebite , όταν λόγο σχετικά χαμηλής πίεσης αέρα σε μια επαφή με πέτρα το ελαστικό και η σαμπρέλα «δαγκάνεται» από την ζάντα σε 2 σημεία ταυτόχρονα με αποτέλεσμα να σκιστεί . Φυσικά μπορείς να πάθεις λάστιχο σε ένα σύστημα tubeless.

Αν έχεις πολύ λίγη πίεση στα ελαστικά και τα προκαλέσεις να ξεζανταριστούν, ή αν ξεχάσεις να συμπληρώσεις υγρό sealant, με αποτέλεσμα να στεγνώσει και να μην μπορεί να σφραγίσει κάποια τρύπα από αγκάθι. Επίσης, μπορεί να σκιστεί κάποιο ελαστικό κατά την κατάβαση μέσα από αιχμηρές πέτρες.

Το σύστημα tubeless προσφέρει μικρότερη αντίσταση κύλισης .

Ενα σύστημα tubeless είναι πιο ελαφρύ από την συμβατική σαμπρέλα και επειδή έχουμε να κάνουμε με περιστρεφόμενη μάζα και ειδικά στην άκρη του τροχού, οι περισσότεροι καταλαβαίνουν κατευθείαν την διαφορά στην επιτάχυνση και την ταχύτητα του ποδηλάτου .

Το sealant μπορούμε να το ρίξουμε μέσα στο ελαστικό κατά την τοποθέτηση του ελαστικού πάνω στην ζάντα ή μπορούμε να το ρίξουμε με κάποια σύριγγα από την βαλβίδα.

Η μέθοδος με την σύριγγα και την βαλβίδα προϋποθέτει την αφαίρεση του εσωτερικού της βαλβίδας για να μην φραχτεί από το sealant. Τα sealants βασισμένα στο λατέξ, μπορούν να μπουν από τις γαλλικές βαλβίδες και χωρίς την αφαίρεση του εσωτερικού.ις).

Αναλόγως την εταιρία , τις συνθήκες θερμοκρασίας, την υγρασία. Συνήθως ξανα τοποθετουμε υγρο στους πολύ ζεστους μηνες   με υψηλή υγρασία .

Μια φορά τον διμηνο καλό θα είναι να βγάζουμε τους τροχούς από το ποδήλατο και να τους κουνάμε για να δούμε αν ακούγεται το υγρό. Αν δεν ακούγεται, μπορούμε να προσθέσουμε 50-100ml αναλόγως τις διαστασεις του ελαστικού .


0 Comments



Be the first to comment!


Leave a Response

(required)




Return to Top ▲Return to Top ▲