Snowboarding, Ski, Bike,& More



7 λόγοι για τους οποίους θέλετε να πίνετε πράσινο τσάι

0
Posted Νοεμβρίου 30, 2012 by Sermo in FITNESS
Black iron asian teapot with sprigs of mint for tea

Όλοι γνωρίζουμε ότι το νερό μπορεί να γίνει βαρετό, οι χυμοί περιέχουν πολύ ζάχαρη, το γάλα φουσκώνει και ότι τα αναψυκτικά είναι σκουπίδια. Υπάρχει όμως ένα ποτό, του οποίου τα οφέλη του είναι γνωστά εδώ και αιώνες, αλλά συχνά παραβλέπεται από μερικούς ανθρώπους. Ας εξετάσουμε λοιπόν, τα πολλά οφέλη του πράσινου τσαγιού για τον αθλούμενο.

1. Το πράσινο τσάι αυξάνει την ενέργεια, το οποίο σημαίνει δυνατότερες προπονήσεις στο γυμναστήριο!

2. Το πράσινο τσάι μειώνει τη χοληστερόλη – ο εχθρός των bodybuilders που νοιάζονται για την καρδιά τους, αλλά αγαπούν τα οφέλη από την κατανάλωση κόκκινου κρέατος.

3. Το πράσινο τσάι αυξάνει το μεταβολισμό, πράγμα το οποίο μπορεί να βοηθήσει σε μεγάλο βαθμό στην απώλεια βάρους.

4. Είναι άφθονο σε αντιοξειδωτικές ουσίες, επουλώνοντας τις φλεγμονές στα κύτταρα μετά από μια σκληρή προπόνηση και σαν μπόνους μειώνει και τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου.

5. Προστατεύει το συκώτι. Όλοι γνωρίζουμε τι ζημιά προκαλούν να πολλά κόκκινα κρέατα στα επίπεδα χοληστερίνης, αλλά δεν γνωρίζουμε ότι και το συκώτι επιβαρύνεται εξίσου.

6. Το πράσινο τσάι μειώνει την αρτηριακή πίεση. Αν έχετε οικογενειακό ιστορικό καρδιακών προβλημάτων, πρόβλημα με το βάρος σας ή απλά είστε ένα τέρας με 110 κιλά μυς, τότε σίγουρα σας ενδιαφέρει αρκετά αυτό το ζήτημα.

7. Ενυδατώνει τον οργανισμό. Το πράσινο τσάι στην πραγματικότητα ενυδατώνει το σώμα γρηγορότερα από το νερό όταν είμαστε διψασμένοι. Αυτό δεν πάει να πει φυσικά, ότι πρέπει να αντικαταστήσουμε το νερό στην καθημερινή διατροφή μας…

Το νερό είναι και θα είναι πάντα το καλύτερο ποτό, αλλά καθώς ψάχνουμε πάντα νέες επιλογές για να βοηθήσουμε τους οργανισμούς μας ανακάμψει από τις προπονήσεις, το πράσινο τσάι αποτελεί το ιδανικότερο ρόφημα για όποιον πραγματικά νοιάζεται για την υγεία του.
Στην υγεία σας λοιπόν!

Πηγές/Βιβλιογραφία:
Venables MC, et al. Green tea extract ingestion, fat oxidation, and glucose tolerance in healthy humans. Am J Clin Nutr. (2008)
Hursel R, et al. The effects of catechin rich teas and caffeine on energy expenditure and fat oxidation: a meta-analysis. Obes Rev. (2011)


0 Comments



Be the first to comment!


Leave a Response

(required)



Return to Top ▲Return to Top ▲