Snowboarding, Ski, Bike, Skate & More



10 TIPS ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΚΟΛΥΜΒΗΤΙΚΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

0
Posted Ιουνίου 8, 2017 by Lampridis Athanasios in FITNESS

Η κολυμβητική περίοδος βρίσκεται στο απόγειό της! Η άνωση του νερού μας δημιουργεί την αίσθηση της έλλειψης βαρύτητας όταν κινούμαστε μέσα σε αυτό. Αυτό μας δίνει τη δυνατότητα να προστατεύσουμε τις αρθρώσεις μας και τη δομή των οστών, ενώ προπονούμαστε στο νερό.

Ταυτόχρονα, πρέπει να χρησιμοποιούμε μεγάλη ποσότητα δύναμης, προκειμένου να κολυμπάμε πραγματικά στο νερό.

Για το λόγο αυτό, η κολυμβητική προπόνηση είναι ένα είδος άσκησης, που καίει πολλές θερμίδες και μας βοηθάει να αποκτήσουμε μια πιο καλλίγραμμη και λεπτή σιλουέτα.

10 Tips για σωστή κολυμβητική προπόνηση!

1o Tip – Προθέρμανση πριν μπείτε στο νερό: Ο βασικός κανόνας είναι ότι όσο πιο κρύο είναι το νερό, τόσο περισσότερο θα πρέπει να κάνετε ασκήσεις προθέρμανσης στη στεριά.

2o Tip – Κατάλληλη θερμοκρασία: Οι θερμοκρασίες του νερού μεταξύ 21 και 23 βαθμούς Κελσίου είναι ιδανικές για κολύμπι.

3o Tip – Η τακτική προπόνηση είναι σημαντική: Δεν επιτυγχάνουμε τίποτα με την κολυμβητική προπόνηση όταν γίνεται για μικρό χρονικό διάστημα εντατικά, αλλά στη συνέχεια παραμελείται.

4o Tip – Είναι προτιμότερο να πραγματοποιούνται προπονήσεις μικρότερης διάρκειας, αλλά και πιο συχνές. Αυτές είναι πιο αποτελεσματικές από τις λιγότερο συχνές, αλλά μεγαλύτερης διάρκειας προπονήσεις.

swim 1

5o Tip – Η σωστή τεχνική: η καλύτερη προσέγγιση είναι να απευθυνθείτε σε έναν έμπειρο Trainer κολύμβησης για να σας δείξει τις διάφορες τεχνικές, όπως η ελεύθερη κολύμβηση ή το ύπτιο.

 

6o Tip – Εναλλαγή πιο γρήγορων εκτάσεων με πιο αργές φάσεις. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό κατά την έναρξη της κολυμβητικής προπόνησης να εναλλάσσεται ο κολυμβητικός γύρoς μεταξύ μέτριου και γρήγορου ρυθμού.

7o Tip – Εναλλαγή του τύπου κολύμβησης: Προκειμένου να ασκήσετε όλα τα μέρη του σώματος, η προπόνησή σας θα πρέπει να περιλαμβάνει πρόσθιο, ύπτιο και ελεύθερη κολύμβηση.

8o Tip – Εφαρμόστε τεχνικές αναπνοής: Ακριβώς όπως και σε κάθε άλλο είδος αθλήματος, όλα εξαρτώνται από τη σωστή τεχνική αναπνοής. Για το λόγο αυτό, ειδικά κατά την έναρξη της προπόνησης, θα πρέπει να επικεντρωθείτε στην εισπνοή και την εκπνοή, προκειμένου να αποφευχθούν σωματικοί πόνοι.

9o Tip – Καθορισμός στόχων: Μόνο εκείνοι που θέτουν ρεαλιστικούς στόχους θα έχουν το κίνητρο για να πραγματοποιήσουν περαιτέρω και συνεχή εκπαίδευση.

10o Tip – Πρέπει να έχετε το σωστό «κολυμβητικό κιτ»: Ένα σκουφάκι και τα σωστά γυαλιά κολύμβησης είναι απαραίτητα για ένα επιτυχημένο πρόγραμμα κολυμβητικής προπόνησης.

Με αυτές τις 10 συμβουλές είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε την πρώτη σας κολυμβητική προπόνηση! Εάν έχετε οποιεσδήποτε απορίες ή έχετε ήδη κάποια εμπειρία ή και συμβουλές που θα θέλατε να μοιραστείτε μαζί μας, μπορείτε να τις καταγράψτε τις στην παρακάτω ενότητα με τα σχόλια.

H Ομάδα των Holmes Place

http://holmesplace.gr


0 Comments



Be the first to comment!


Leave a Response

(required)




Return to Top ▲Return to Top ▲