Snowboarding, Ski, Bike,& More



Φτιάξε το δικό σου ενεργειακό ποτό!

0
Posted Μαρτίου 12, 2018 by Lampridis Athanasios in FITNESS

Το ενεργειακό ποτό είναι απαραίτητο στην ποδηλασία γιατί παρέχει στον οργανισμό ενέργεια και βοηθάει στη σωστή ενυδάτωση.

Κατά τη διάρκεια της άσκησης ο οργανισμός καταναλώνει ενέργεια και χάνει πολύτιμα υγρά μέσω του ιδρώτα, τα οποία πρέπει να αναπληρώνονται ανά τακτά χρονικά διαστήματα για να διατηρείται η απόδοση σε υψηλά επίπεδα.

Το ενεργειακό ποτό είναι ένας από τους πιο αποδοτικούς τρόπους, όταν η προπόνηση ξεπερνάει τη μία ώρα, για να γίνεται σωστή αναπλήρωση γιατί περιέχει γλυκόζη που χρησιμεύει ώστε να διατηρηθούν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, νερό για τη σωστή ενυδάτωση και φυσικά αλάτι για να μπορεί ο οργανισμός να απορροφήσει και να διατηρήσει το νερό.

Είναι σημαντικό όλοι οι ποδηλάτες να γνωρίζουν πως δεν πρέπει ποτέ ο οργανισμός να χάσει υγρά κατά την άσκηση σε ποσοστό μεγαλύτερο από το 2% του βάρους του σώματος γιατί τότε πέφτει δραματικά η απόδοση.

Τι χρειαζόμαστε για να φτιάξουμε το δικό μας ενεργειακό ποτό;

Από τα παραπάνω γίνεται αντιληπτό πως πολύ εύκολα μπορούμε να φτιάξουμε το δικό μας ενεργειακό ποτό χρησιμοποιώντας σάκχαρα, νερό και αλάτι. Αυτό που θα πρέπει να προσέξουμε όμως είναι οι σωστές αναλογίες.

 

  • Ενεργειακό ποτό με ζάχαρη
    Το πιο απλό και οικονομικό ενεργειακό ποτό φτιάχνεται με 1 λίτρο νερό, 60 με 80γρ. ζάχαρη και μισό κουταλάκι αλάτι.
Θέλει πολύ προσοχή η ποσότητα της ζάχαρης.
Λιγότερη ποσότητα από 60γρ. δεν θα είναι αρκετή για να διατηρηθούν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, περισσότερη ποσότητα από 80γρ. θα έχει σαν αποτέλεσμα την καθυστέρηση της απορρόφησης του υγρού από το αίμα και τους μύες.

 

  • Ενεργειακό ποτό με χυμό φρούτων
    Αυτό το ενεργειακό ποτό αποκτά μεγαλύτερο ενδιαφέρον τόσο γευστικά όσο και αποδοτικά. Για να φτιάξουμε ένα λίτρο χρειαζόμαστε μισό λίτρο χυμό φρούτων (δοκιμάστε ανανά για την ιδιαίτερη γεύση και άρωμα), μισό λίτρο νερό και μισό κουταλάκι αλάτι.
Το πλεονέκτημα αυτού του ενεργειακού ποτού εντοπίζεται στα σάκχαρα των φρούτων, τα οποία περιέχουν εκτός από γλυκόζη και φρουκτόζη με αποτέλεσμα την καλύτερη απορρόφηση από τον οργανισμό κατά την άσκηση.
πηγη:www.mbike.gr


0 Comments



Be the first to comment!


Leave a Response

(required)



Return to Top ▲Return to Top ▲