Snowboarding, Ski, Bike, Skate & More



Τα δέκα βήματα της ευτυχίας!

0
Posted Νοεμβρίου 16, 2013 by Lampridis Athanasios in ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Η λέξη “ευτυχία” φαντάζει τόσο όμορφη στο μυαλό μας, αλλά ταυτόχρονα και τόσο άπιαστη. Όλοι ονειρευόμαστε να γίνουμε κάποια στιγμή ευτυχισμένοι, πάντα με αγαθά τα οποία προς το παρόν δεν έχουμε, αλλά περιμένουμε να τα αποκτήσουμε και μετά ίσως επιτρέψουμε στον εαυτό μας να νιώσει ευτυχισμένος.

Εδώ λοιπόν θα παραθέσω δέκα απλές κινήσεις που οι έρευνες απέδειξαν ότι μας φέρνουν πιο κοντά σε αυτό το πολυπόθητο συναίσθημα:

  1. Βάλε την άσκηση στη ζωή σου. Οι έρευνες δείχνουν ότι ακόμα και επτά λεπτά καθημερινής άσκησης, αυξάνουν την έκκριση των ενδορφινών (οι ορμόνες της χαράς) στον εγκέφαλο και προκαλούν ευεξία, χαλάρωση και μείωση των αρνητικών συναισθημάτων.
  2. Κοιμήσου περισσότερο. Ο επαρκής ύπνος έχει αποδειχθεί ότι μας κάνει λιγότερο ευαίσθητους στα αρνητικά συναισθήματα, καταστέλλοντας τη λειτουργία μίας περιοχής του εγκεφάλου (την αμυγδαλή) που ευθύνεται για την επεξεργασία των αρνητικών ερεθισμάτων.
  3. Μετακόμισε πιο κοντά στη δουλειά σου. Η κοντινή απόσταση μεταξύ δουλειάς και σπιτιού, φαίνεται πως έχει τεράστια επίδραση στη συναισθηματική μας κατάσταση. Όσο μικρότερη είναι η απόσταση που διανύεις κάθε μέρα επί δύο φορές, τόσο πιο χαλαρός και ικανοποιημένος είσαι.
  4. Αφιέρωσε όσο περισσότερο χρόνο μπορείς στην οικογένεια και στους φίλους σου. Ο χρόνος που ξοδεύεις στις κοινωνικές σου συναναστροφές αυξάνει το αίσθημα της ευτυχίας.
  5. Εκμεταλλεύσου μία όμορφη μέρα και βγες έξω. Ο καθαρός αέρας, ο ήλιος και μία μέτρια θερμοκρασία (οι έρευνες μιλούν για 9-13 βαθμούς κελσίου), θα σε γεμίσει θετική ενέργεια και θα βελτιώσει τη μνήμη σου.
  6. Πρόσφερε τη βοήθειά σου στους συνανθρώπους σου. Η προσφορά βοήθειας στους άλλους εμπλουτίζει τη ζωή, βελτιώνει την εικόνα εαυτού και μας κάνει περισσότερο χαρούμενους.
  7. Εξασκήσου στο να χαμογελάς. Το αυθεντικό χαμόγελο συνδέεται με ευχάριστες σκέψεις και προκαλεί θετικά συναισθήματα.
  8. Προγραμμάτισε ένα ταξίδι ακόμα και αν δεν μπορείς να το κάνεις. Η διαδικασία της σκέψης που θα ακολουθήσεις για να προγραμματίσεις το υποτιθέμενο ταξίδι, είναι από μόνη της αναζωογονητική και ικανή να σου προκαλέσει ενθουσιασμό.
  9. Δοκίμασε τον διαλογισμό. Πολλές έρευνες καθιστούν το διαλογισμό μία από τις καλύτερες τεχνικές χαλάρωσης που οδηγεί στην παραγωγή θετικών συναισθημάτων και συνεπώς στην ευτυχία.

10. Εξάσκησε το συναίσθημα της ευγνωμοσύνης. Το να νιώθεις ευγνώμον για όσα σου συμβαίνουν προάγει την προσωπική ικανοποίηση και την ευτυχία.

Σίσσυ Σιδηροπούλου

Ψυχολόγος-Ψυχοθεραπεύτρια

Αλεξάνδρου Σβώλου 8

E-mail: [email protected]

 


0 Comments



Be the first to comment!


Leave a Response

(required)




Return to Top ▲Return to Top ▲