Snowboarding, Ski, Bike, Skate & More



Λαχανιάσαμε;

2
Posted Νοεμβρίου 30, 2012 by Sermo in FITNESS
fit4

Μήπως την τελευταία φορά που τρέξατε να ‘φτάσετε’ το λεωφορείο σας ‘έπεσε η γλώσσα’ ? Ήρθε η ώρα λοιπόν για…… ΑΕΡΟΒΙΟ !!!

Όχι, μη πάει το μυαλό σας μόνο στο αερόμπικ (το οποίο προσωπικά λατρεύω).

Καταναλώστε το μέγιστο του οξυγόνου που μπορείτε (εσείς!!! και όχι ο Λούης)

με τρεξιματάκι, ποδηλατάκι, αλματάκια, χορό, αερόμπικ, step, fight, zumba, ανεβοκατεβείτε γρήγορα της σκάλες, παίξτε με τα παιδιά σας (και όχι μόνο!).

Και γιατί να τα κάνω όλα αυτά;

Γιατί:

–         Θα ελέγχω καλύτερα το σωματικό μου βάρος

–         Θα έχω καλύτερη φυσική κατάσταση

–         Θα βελτιωθεί  το καρδιοαναπνευστικό μου σύστημα.

–         Θ αυξηθεί  η ικανότητα πρόσληψης, κυκλοφορίας και χρήσης/κατανάλωσης του οξυγόνου.

–         Θα ισχυροποιηθεί το ανοσοποιητικό σύστημα.

–         Θ  αυξηθεί η καλή χοληστερίνη(HDL) και θα μειωθεί η κακή(LDL)

–         Πρόληψη από παχυσαρκία, καρδιακές ασθένειες, διαβήτης τύπου 2, εγκεφαλικά κλπ.

–         Αποβολή τοξινών μέσω του ιδρώτα και της αναπνοής.

–         Αυξάνεται το μέσο προσδόκιμο ζωής αλλά και  η βελτίωση της ποιότητας της ζωής

 Ξεκινήστε με 20’ αν είστε αρχάριοι με μέτριας έντασης αερόβια άσκηση τρεις φορές την εβδομάδα,  και σταδιακά αυξήστε το χρόνο, την ένταση και την συχνότητα. Προσοχή! Ένα τη φορά! Καλή αρχή λοιπόν!

ΜΟΡΦΙΝΟΥ ΑΘΗΝΑ / Group N’ Personal Trainer



2 Comments



  1. Σαν την ασκηση δεν εχει. Σας το λεει εαν χοντρος βεβαια που πιστευι μεσα στο 2013 θα αλλαξει. Και εαν δημοσιοποιηθει αυτό το σχόλιο θα ειναι και δεσμευτικο……..





Leave a Response

(required)




Return to Top ▲Return to Top ▲