Snowboarding, Ski, Bike,& More



Διατροφή, Πριν και μετά την Άσκηση

0
Posted Μαρτίου 1, 2014 by Lampridis Athanasios in FITNESS

Είναι γνωστό πως τα οφέλη της άσκησης για την Υγεία μας είναι πολλά. Αυτό που αρκετοί παραβλέπουν είναι ,ότι για να υπάρξει το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα, θα πρέπει η άσκηση να συνδυάζεται με τη σωστή διατροφή.

Οι πλειοψηφία των ασκουμένων αν έπρεπε να επιλέξει ανάμεσα στην εγγραφή σε κάποιο γυμναστήριο ή να επισκεφθεί κάποιον ειδικό ,προκειμένου να τους κατευθύνει πώς να τρέφονται σωστά, θα διάλεγαν το πρώτο.

Ακούω πολλούς να λένε: ΄΄ Έλα μωρέ θα κόψω το βραδινό για ένα μήνα και θα χάσω΄΄… ΛΑΘΟΣ!

Στόχος σας θα πρέπει να είναι η μείωση του λιπώδους ιστού και η αύξηση της μυϊκής μάζας και όχι απλά να χάσετε απλά κιλά στη ζυγαριά (που τις περισσότερες φορές είναι απλά υγρά) .Όσο σημαντική είναι η άσκηση, άλλο τόσο είναι και η σωστή διατροφή!

Όπως στην προπόνησή σας δεν θα κάνατε μία άσκηση με λάθος τεχνική, έτσι και στη διατροφή σας θα πρέπει να ξέρετε ΤΙ θα τρώτε, ΠΟΤΕ να το φάτε και σε ΠΟΙΑ ποσότητα.σε συνεργασία με την κλινική Διαιτολόγο-Διατροφολόγο Στελίνα Βασιλειάδη, πραγματοποίησαν ένα σεμινάριο με θέμα:«Διατροφή, Πριν και Μετά την Άσκηση», το οποίο και παρακολούθησα.

Θέλησα λοιπόν, να μοιραστώ μαζί σας όλα όσα αποκόμισα.

Σε αυτό το σημείο, θέλω να τονίσω πως όσα ακολουθούν είναι μερικά (μόνο) από τα sos” που εγώ προσωπικά σημείωσα κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου.

Για περισσότερες και πιο εξειδικευμένες απαντήσεις καλύτερα θα ήταν να απευθυνθείτε στην ειδικό.

Στο δια ταύτα
Σας παραθέτω λοιπόν όλα όσα θα πρέπει να γνωρίζεται για τοΤΙ ΘΑ ΦΑΤΕ (;) ΠΟΣΟ ΘΑ ΦΑΤΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ. Το γεύμα σας πριν την προπόνηση πρέπει να συνδυάζει τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:

Να επιτρέπει στο στομάχι να είναι σχετικά άδειο κατά την έναρξη της άσκησης

Να βοηθά στην αποφυγή αισθημάτων πείνας, ζαλάδας ή κόπωσης

Να παρέχει επαρκή τροφοδότηση με καύσιμα (ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΕΣ) στο αίμα και τους μύες

Να παρέχει επαρκή ποσότητα νερού

Τι να φάω πριν την προπόνηση;;

Τροφές πλούσιες σε σύνθετους υδατάνθρακες (αμυλώδεις τροφές)
Το γεύμα να είναι επαρκή σε υγρά, ώστε να αποφευχθεί αφυδάτωση του οργανισμού

Χαμηλή ποσότητα λιπαρών και φυτικών ινών

Μέτρια περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη

Τρόφιμα οικεία στον αθλούμενο

ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

Έρευνες έδειξαν πως το πρώτο γεύμα μετά την προπόνηση θα πρέπει να καταναλώνεται μέσα σε 1 ώρα.
Τι να φάω μετά την προπόνηση;;
Η πρώτη διατροφική προτεραιότητα είναι η αναπλήρωση των υγρών που χάθηκαν
Συνδυασμός 4:1 υδατάνθρακα και πρωτεΐνης αντίστοιχα είναι η ιδανικότερη επιλογή

1-1,5 γρ. υδατάνθρακασωματικού βάρους

Το 25% των θερμίδων που τρώτε μετά την άσκηση πρέπει να προέρχεται από πρωτεϊνες υψηλής βιολογικής αξίας (ζωικής προέλευσης). Περίπου 6-20 γρ

7-15% (ή λιγότερο) των θερμίδων πρέπει να προέρχεται από λιπαρά, το οποίο είναι λιγότερο από 10γρ.

ΣΩΣΤΗ ΕΝΥΔΑΤΩΣΗ σωματικού βάρους 2-3 ώρες πριν την προπόνηση

Κατά τη διάρκεια της άσκησης 0,5-1,5 lt υγρών/ ανά ώρα, ανάλογα με την ένταση της άσκησης και την εφίδρωση

Ξεκινάμε την πρόσληψη νερού 10-15’ από την έναρξη της άσκησης
«Μετά την άσκηση πρέπει να καταναλώσετε περίπου 30ml υγρών για κάθε 30γρ βάρους που χάσατε (ένας τρόπος για να μετρήσετε τα υγρά που χάσατε κατά τη διάρκεια της άσκησης είναι να ζυγιστείτε πριν και μετά

πηγη:entertrainme.blogspot.gr

more:http://www.cyclingnews.gr


0 Comments



Be the first to comment!


Leave a Response

(required)



Return to Top ▲Return to Top ▲