Snowboarding, Ski, Bike,& More



ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΔΙΟΓΚΩΣΗ…

0
Posted Μαρτίου 24, 2013 by Lampridis Athanasios in FITNESS

Οι διατροφές με υψηλή πρωτείνη δεν βοηθάνε μόνο στο να βάλετε μυ και όγκο.Ερευνητές από την Αυστραλία μελέτησαν τις επιδράσεις που έχει η ρύθμιση της πρόσληψης τροφών που έχουν υψηλή περικτηκότητα σε πρωτείνη, είτε στην απόκτηση όγκου είτε στην απώλεια βάρους με φυσικό τρόπο.Όσοι ακολουθούν διατροφή,όταν ρυθμίζουν τα γεύματα τους λαμβάνουν υπόψη τους την κατανάλωση σακχάρων και λιπαρών,όμως η ημερήσια ποσότητα πρωτείνης μπορεί και η ιδια να επηρεάσει το σωματικό σας βάρος.

Κατα τη διάρκεια της χώνεψης, το στομάχι και το έντερο διασπούν την πρωτείνη σε αμινοξέα.Η πρόσληψη πρωτείνης,επηρεάζει επίσης και την απελευθέρωση της ινσουλίνης,ελέγχοντας τον μεταβολισμό των σακχάρων και των λιπαρών στο σώμα.

Οι bodybuilders μπορούν να ριθμίσουν την πρόσληψη της πρωτείνης τους προκειμένου να αυξηθεί η μυική τους μάζα ενώ παράλληλα χάνουν ανεπιθύμητο σωματικό λίπος.Όταν η ρύθμιση γίνεται σωστά,δέν θα χρειαστεί να παχαίνετε κατα την φάση όγκου και μετά να ιδρώνετε για να φτιάξετε κορμί για παραλία..

Οι bodybuilders που δέν πίνουν κάποιο ρόφημα για μετα την προπόνηση μπορούν να καλύψουν το κενό πίνοντας σοκολατούχο γάλα με χαμηλά λιπαρά γιατι έχει το τέλειο συνδυασμό πρωτείνης και υδατανθράκων που βοηθούν στην αύξηση της αντοχής ,στο χτίσιμο της μυίκής μάζας,στην μείωση του λίπους και στην βελτίωση της απόδοσης στην προπόνηση.

 

πηγη: www.jbc.org/


0 Comments



Be the first to comment!


Leave a Response

(required)



Return to Top ▲Return to Top ▲