Snowboarding, Ski, Bike & More



Βελτιώστε την αεροδυναμική του ποδηλάτου σας

0
Posted Δεκεμβρίου 30, 2013 by Lampridis Athanasios in ΠΟΔΗΛΑΤΟ

Ώστε δεν θέλετε να – ή δεν μπορείτε να – ξοδέψετε τα χρήματα που χρειάζονται για ένα τριαθλητικό ποδήλατο που να…φυσάει. Με την προϋπόθεση ότι θα κάνετε κάποιες αναβαθμίσεις και ρυθμίσεις, μπορείτε να μετατρέψετε οποιοδήποτε κλασσικό ποδήλατο δρόμου σε μια γρήγορη τριαθλητική μηχανή.

Κάποιες βελτιώσεις μπορεί να κοστίσουν ένα σημαντικό ποσό, αλλά πολλές από τις πιο σημαντικές μπορούν να γίνουν οικονομικά.
Σώμα και σκελετός
Η αντίσταση του αέρα είναι η μεγαλύτερη δύναμη που αντιστέκεται στην κίνηση του ποδηλάτου στην ευθεία και το σώμα σας δημιουργεί το 80% αυτής της αντίστασης.

Για να γλιτώσετε όσο γίνεται περισσότερο από τον αέρα, απλά μαζέψτε το σώμα σας, μην φοράτε φαρδιά ρούχα, τοποθετήστε αερόμπαρες για να μαζεύετε τα χέρια σας και μάθετε να κάνετε πεντάλ με τα γόνατα προς τα μέσα.

Είναι αξιοσημείωτο πως μερικοί άνθρωποι ποδηλατούν τεμπέλικα, με τα γόνατα προς τα έξω. Όχι μόνο είναι βιο-μηχανικά μη αποτελεσματικός τρόπος, αλλά και μη αεροδυναμικός.

Μετά, πρέπει να χαμηλώσετε το σώμα σας. Η ιδανική πρώτη ύλη για ένα οικονομικό, γρήγορο, αεροδυναμικό ποδήλατο, είναι ένας σκελετός δρόμου με μικρό κάθετο σωλήνα, με ένα μακρύ οριζόντιο σωλήνα.

Η σημαντική διάσταση είναι όχι τόσο το μήκος του οριζόντιου σωλήνα, αλλά μάλλον η απόσταση μεταξύ του κεντρικού και του μπροστινού άξονα. Θέλετε να μεγαλώσετε αυτή την απόσταση και να μικρύνετε την απόσταση μεταξύ του κεντρικού και του πίσω άξονα, ώστε οι ρόδες να μετακινηθούν προς τα μπροστά.

Με τον τρόπο αυτό, καθώς σκύβετε το σώμα σας προς τα κάτω και μπροστά, το βάρος σας κατανέμεται ισόποσα σε όλο το ποδήλατο, και όχι μόνο στην μπροστινή ρόδα.

Χαρακτηριστικά που μεγαλώνουν την απόσταση από το μπροστινό κέντρο είναι: μακρύτερος οριζόντιος σωλήνας, πιο αμβλεία γωνία λαιμού και μακρύτερη κλίση πιρουνιού (παρόλο που θα θέλατε πιρούνι με μικρότερη κλίση για μεγαλύτερη σταθερότητα στο τριαθλητικό ποδήλατο.)

Φτιάξτε το ποδήλατο στα μέτρα σας. Στα περισσότερα ποδήλατα κούρσας, αυτό σημαίνει να πάρετε ένα μακρύ λαιμό και να τον κατεβάσετε τελείως.

Σπρώξτε τη σέλλα τελείως μπροστά, ώστε να είναι πιο αποτελεσματική η πεταλιά, χωρίς να χτυπάνε τα γόνατα στο στήθος σας και χωρίς να πονά η μέση σας.

Σε αυτό μπορεί να σας βοηθήσει περισσότερο ένα ίσιο παλουκόσελο. Αν σας πονάει ο καβάλος όταν κάθεστε στην αεροδυναμική θέση, αυτό σημαίνει πολύ απλά ότι πρέπει να αλλάξετε τη θέση της σέλλας, ανεβάζοντας ή κατεβάζοντας τη μύτη. Μπορείτε ακόμη να δοκιμάσετε μια πιο μαλακιά σέλλα με gel ή μια νέου σχεδιασμού, με τρύπα ή κανάλι.
Αεροδυναμικές ρόδες
Η δεύτερη μεγαλύτερη αντίσταση στο ποδήλατο έρχεται από τις ρόδες και κυρίως από την μπροστινή. Έτσι αν ο προϋπολογισμός είναι σφιχτός, και θέλετε να πάρετε μια ρόδα, προτιμήστε την μπροστινή.

Η πίσω ρόδα είναι λιγότερο σημαντική, γιατί έτσι κι αλλιώς, ο σκελετός του ποδηλάτου και τα πόδια χαλάνε την αεροδυναμική.

Η κλειστή ρόδα είναι αεροδυναμική, αλλά δεν επιτρέπεται σε μερικούς αγώνες τριάθλου, είναι πιο δύσκολη στις καιρικές συνθήκες και κυρίως αν είναι διαδρομή με ανηφόρες, προσθέτει βάρος.

Στην περίπτωση αυτή, είναι καλύτερα να χρησιμοποιήσετε μια ρόδα με φαρδύ στεφάνι και λίγες ακτίνες.
Αλλα στοιχεία
Ελαφριά λάστιχα υψηλής πίεσης, μπορούν να βελτιώσουν τους χρόνους σας. Επίσης ελαφριά ποδηλατικά παπούτσια, σε συνδυασμό με ελαφριά πεντάλ, δίνουν πολύ καλά αποτελέσματα.

πηγη:http://www.coachingservices.gr


0 Comments



Be the first to comment!


Leave a Response

(required)



Return to Top ▲Return to Top ▲